Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av milla cerne - 28 augusti 2015 12:45

It's friday, friday, gotta get down on friday?
Hej! Jag är hemma från skolan idag. Är förkyld, lite ont i halsen och huvudverk. Men känner mig ganska ok nu, så om några timmar ska jag dra till Rebecka. Hade ju bestämmt att vi skulle ses och va över hälgen. Ska bli sjukt kul! Innan dess tänkte jag passa på att städa och göra matten och sånt tråkigt.
Men så har vi ju det där med återbesök. Jag har haft lite problem med ena ögat, det har varit rött och iriterat, och så har jag blundat på det ögat, det var så svårt att öppna. Det var tydligen regnbågshinneinflamation. Jag var inne på ögonakuten tisdagen förra veckan, de sa att jag kunde komma på återbesök nästa vecka, men jag har inte fått någon kallelse än. Blir så jävla sur. Tänk om jag hade haft en dödlig sjukdom, tänk om de hade betett sig så om jag hade varit på väg att dö. Nu är det ju bra med ögat,

som ni ser, man kan inte ens skilja på ögonen, men tänk om det hade blivit värre!
Mem ni får ha det bra så syns vi snart.
Puss!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards