Alla inlägg under september 2015

Av milla cerne - 30 september 2015 21:58

Idag kom jag bara lite försent till skolan. Bravo taxi!
Men idag så hände det inget speciellt. Stod och spanade lite på en kille på lunchrasten. Urgullig är han! Nån rolig kille i åttan som kramade alla som gick förbi haha. Typ det som hände idag.
Förresten, det är slöjd i morgon. Nu ska jag fan göra klart den där handväskan!
God natt!<3

Av milla cerne - 29 september 2015 22:29

Vad behöver du just nu? Vet inte... Har nog redan allt jag behöver.
Vad tror folk om dig? Vet inte, vill kanske inte veta heller?
Vad brukar du oftast få komplimanger för? Jag får en hel del berömm för min sångröst, och att jag är bra på piano.
Brukar du ofta skratta för dig själv? Haha ja, lite för mycket kanske.
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Frågan borde kanske vara varför jag raderar alla mina sms?
Nästa mål i ditt liv? Börja träna igen. Måste träna!
Hur svarar du i mobilen? Hej vad är det?
Brukar du komma i tid? Nästa fråga tack...
När mår du bra? När jag får träffa mina kompisar. De betyder allt för mig.
Vanligaste fergen på dina kläder? Har en del lila. Tror det är en rätt vanlig ferg hos mig.
Favoritdryck på morgonen? Kan inte leva utan mitt te.
Vilken tid brukar du gå och lägga dig? Typ halv tio - tio. Ska snart gå och lägga mig faktiskt.
Är du blyg? Ganska, var väldigt utåtriktad och pratglad för några år sen. Har väl kommit nu på sista tiden.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag. Det händer nog ibland.
Såg den här listan på
Http://amandaalexanderssons.forme.se/2015/juli/en-liten-blogglista-.html

Av milla cerne - 28 september 2015 14:21

Hej! Nu är jag hemma från skolan och har typ tappat rösten. Tror att jag kommer till skolan i morgon.
Men nu har jag iallafall tid att städa och göra läxor. Har precis ätit lunch och tänkte ta en liten fika om nån timme.
Hur har ni det?
Förresten, look at my fase paradise!

Finnarna är nästan helt borta!

Av milla cerne - 27 september 2015 16:56

Hej!
Som sagt så har jag varit på läger den här helgen. Jättekul, verkligen! Riktigt god mat och ja allmänt kul. På lördagen så pratade vi lite om internet och om att ha en blogg. Jag berättade att jag själv hade en blogg och det var tydligen väldigt intressant. Sen så satt vi och spelade på våra mobiler. Det var typ det ända vi gjorde haha.
Men jag måste tyvärr säga hejdå för tåget stannar snart och jag ska av.
Puss!

Av milla cerne - 26 september 2015 09:23

Och då undrar ni kanske varför jag skriver så tidigt. Jag skriver ju aldrig inlägg före tio och absolut inte på helgerna?
Jag gick upp klockan sex och sitter just nu på tåget till Norrköping och är dötrött! Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Jag skulle hellre gå upp sju på kvällen än sju på morgonen. Men tror ni att folk tar hänsyn till det? Nej så klart inte. Det jag gör idag får jag skylla mig själv att jag gör, jag bestämmer det här själv. Men jag måste gå upp halv sju varje skoldag förutom måndag när vi börjar lite senare. Jag bor ju några mil ifrån skolan.Varför? Det är ju inte naturligt att gå upp så tidigt.
Ok jag vet att det finns morgonmänniskor men jag är inte en av dem. Sammhället skulle funka så mycket bättre om skolan och jobbet började senare. Det kanske låter stort men tänk på att de som går i skolan skulle lära sig mycket mer, och de som jobbar skulle få mer gjort. Vi har ju jobb av en anledning. Det var det jag ville säga.
Håller ni med?

Av milla cerne - 25 september 2015 18:21

http://www.ellens.blogg.se
En sjukt skön tjej som bloggar om sitt liv. Man blir altid på bra humör av att läsa hennes blogg.Kika in!
http://www.opi.forme.se
Samma sak här, man blir altid lika glad av att läsa Sophies blogg!
http://www.nicoleryden.se
Nicole har starka åsikter och är inte rädd för att uttrycka dem. Och så lämnar man bloggen med ett gott skratt. :)
Har ni några tips på bloggar ni gillar? Kommentera gärna!

Av milla cerne - 24 september 2015 19:06

Ok inte det finaste men jag hade inget att göra på slöjden så...
Men idag var det väl en sån där vanlig skitdag i skolan, åttor som skriker på varann i korridoren, bitchiga lärare som inte kan sitt ämne, ni vet vad jag menar.
Men en kul grej jag måste berätta, är att jag ska på läger i helgen. Men det bästa är att jag ska träffa min syster. Hon bor i närheten så vi ska nog ta en fika eller så. Har ju inte sett henne på några veckor nu så jag saknar henne verkligen.
Men ni får ha det bra så syns vi i nästa inlägg.
Puss!

Av milla cerne - 23 september 2015 21:30

Idag när jag tittade på besöksstatistiken på min blogg, så såg jag något helt fantastiskt: Jag har 90 unika besökare den här månaden! När jag tittar på besök per dag så ser jag att det är 123 besök sammanlagt, altså att några av dem fortsätter att läsa min blogg och inte bara skiter i den.
Men när ni läser det här så är det ännu fler! Bra va?

Ovido - Quiz & Flashcards