Alla inlägg under september 2015

Av milla cerne - 22 september 2015 18:56

Hej bloggis!
Jag hade en skitjobbig dröm i natt. Inte läskig, men jag hade uruselt batteri i mobilen. Scaryyyyy...
Jag drömde att jag var instängd på ett hotell och det var äcklig mat och dåligt batteri i mobilen. Men till verkligheten, jag gick upp direkt när alarmet gick! Wohoo!!!
Inte världens bästa skoldag idag. Det började med äcklig mat, och att titta på Historieätarna innan maten gjorde det inte precis bättre. Sen på svenskan så började några killar typ tramsa och göra annat, så vår lärare började skrika och svära.
Men pappa är snart klar med maten så ni får ha det bra så länge.
Kisses!<3

Av milla cerne - 21 september 2015 21:45

Jag har sagt det förr, men det är inte hälsosamt att banta ner sig till ett sträck! Och det står massa i tidningarna om hur man går ner i vikt så snabbt som möjligt. Men det är inte bra! Om du är så tjock att du hade platsat i biggest loser, så ska du ju försöka gå ner i vikt, men det är till och med värre att vara för smal än för tjock.

Av milla cerne - 20 september 2015 21:04

Ok den här bilden är den enda från när jag var på båten tror jag, men vi har en från hemresan när jag skulle bada fötterna lite...

Det var halt på stenarna och mamma varnade mig:
Mamma: "Akta dig så du inte ramlar!"
Jag: "Nej mamma, jag ramlar inte!"
Och vad tror ni hände?? Jag ramlade och blev dyngsur. Och tror du att jag hade med mig ett par extra byxor?
Årets sista dopp...

Av milla cerne - 19 september 2015 12:08

Hej bloggen!
Nu ska jag, mamma och pappa ut och segla, på hösten... Det var iallafall inte jag som kom på det.
Sassy sitter i buren och jamar och ska lämnas till en kompis. Åh vad jag tycker synd om henne! Tror inte det blir jättekul utan syrran och definitivt inte i slutet av september, men man får väl hoppas på det bästa. Bloggar mer om det i morgon.
Kisses!<3

Av milla cerne - 18 september 2015 21:08

Jag är så jävla trött på alla nyheter om kungen och hans dumma familj! De har ju inte ens bestämt själva om de ska vara kända. Och vad gör dem för nytta? De ska tydligen
"göra reklam för Sverige".
Ursekta men han lyckas inte jättebra, så länge Sverige är en monarki så lyckas ingen med det. Men d värsta är att den där jävla knugen tar pengarna från de fattiga som behöver dem. Han och hans familj är svinrika, helt utan anledning.
Tack för mig.

Av milla cerne - 16 september 2015 20:54

Körde ett träningspass på typ 10 minuter! Applåd tack!
Idag hände det igen, jag vaknade mitt i natten. Jag var jättetrött när alarmet ringde och gick upp tio minuter senare. Den här gången var det inte taxin som var sen, behöver jag säga mer?? Och sen var det skitäcklig mat i skolan idag så jag fick äta ett rejält mellis efter skolan. Åt två bars och två paket sesamkakor. Men jag tittar på idol och måste ju koncentrera mig på program så... Hejdå. :)

Av milla cerne - 15 september 2015 21:15

Ok mormor, Instagram är en liten app där äckliga fjortisar lägger ut bilder på sig själva när de drar in magen och putar med läpparna.
Jag är så trött på den där appen! Fattar ni hur tråkigt ett Instagram-feed är? Bara över-redigerade selfies och bilder på
"Nyttiga smoothies".
Men det värsta är väl att vissa BARA bryr sig om hur många followers de har och hur många likes de får på sina bilder. Har de ens ett liv? Nä fan, jag har inte Instagram och kommer aldrig skaffa det heller. Tack för mig, hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards