Alla inlägg under september 2015

Av milla cerne - 5 september 2015 20:13

Hej! Jag tänkte ha en frågestund på bloggen. Kommemtera det här inlägget och jag svarar i morgon. :)

Av milla cerne - 4 september 2015 21:25

Vad
Gör du just nu? Bloggar.
Känner du just nu? Lycka!<3
Är det bästa som finns? Min mobil ofc.
Hur
Länge har du bloggat? Sen i februari.
Mycket väger du? 35 kg... Måste gå upp.i vikt!
Länge klarar du dig utan mobilen? Typ en minut.
Vem
Älskar du? Börjar på O?
Hatar du? Secret secret...
Är din största förebild? Kissie!

Av milla cerne - 3 september 2015 19:02

Seriöst, tycker ni verkligen att det är snyggt? Det tycker inte jag. Nä, solglasögonen ska sitta på ögonen, ingen annan stanns!

Av milla cerne - 2 september 2015 17:54

Omg!!! You're gonna love them!
Mamma är bäst!<3 Kolla vad hon köpte till mig på Din Sko efter jobbet igår!

Värsta mardrömmen är väl att slita sönder dem heheh. Och så köpte hon ett par gympadojer.

Är ju bra när man knappt får i foten i de gamla haha.

Av milla cerne - 1 september 2015 07:49

Jag blir så jävla sur på den där taxin! De skulle hämtat mig 20 över sju, men såklart har de inte kommit förrän typ nu. Jag blir så jävla förbannad! Jag går i sjuan, jag har betyg. Om jag inte kommer i tid, så kommer det påverka mitt betyg. Jag som faktiskt är ganska duktig i skolan, slösar ju bara bort tiden, näe, det är taxi som gör det åt mig.

Ovido - Quiz & Flashcards