Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av milla cerne - 7 oktober 2015 21:09

Redan när jag gick i sexan så var skolan jobbig. Jag fick huvudvärk, dålig mage och sömnproblem. Jag var ibland hemma från skolan pga huvudvärk och stressmage. Då fick jag riktigt glada och peppande kommentarer som plåster på såren. Folk sa saker som:
"Du är bara 13 år, du kan chilla."
Och
"Milla det blir bara värre, tro mig!"
När sommarlovet började så blev jag också av med skiten. Ett tydligt täcken på att allt berodde på stress. Alla kommentarer om att det blir värre, är sjukt negativa, men det är ju sant. Jag går i sjuan nu. Först ska jag ta mig igenom högstadiet. Sen ska jag ta mig igenom gymnasiet, ännu mera plugg. Och sen, om jag vill bli nåt, så måste jag gå högskolan. Vad sägs om ännu en jävla massa plugg att ta sig igenom? Hur i hela helvete ska jag orka med det!?
Jag blir fan orolig!

Ovido - Quiz & Flashcards