Alla inlägg under oktober 2015

Av milla cerne - 22 oktober 2015 17:58

Ja, snygg tröja, men köp den inte! Jag köpte den för 300 kr på Vivanilla i Helsingborg. Redan i början av konserten så började den brista i sömmarna, alltså två timmar efter att jag köpte den. Definitivt inte värt 300 kr.
Ville bara varna er.

Av milla cerne - 20 oktober 2015 21:33


Hej!
Idag har jag haft skolkonsert och det var jättekul. Pappa glömde skicka klänningen till mig så vi fick köpa en ny. Bilder kommer sen. Såklart så skulle pappa köpa en massa annat också. Han är som en tjej, han köper alldeles för mycket saker som han inte behöver. Jag fick nästan dra i honom så han inte köpte ngt onödigt haha. Sen så skulle vi sjunga. Jag var verkligen nervös. Får inte sjunga falskt när det står en gullig kille bakom mig! Då kanske han hör att hans blivande flickvän sjunger surt. Får inte hända.
Men ska gå och lägga mig så vi säger god natt.

Av milla cerne - 19 oktober 2015 21:17

Yes! I morgon så ska vi ha höstkonsert och den här fina klänningen ska jag ha på mig.
Och ja, jag har hundra millioner prov som jag måste plugga till, så egentligen borde jag inte sitta med mobilen och blogga. Men jag har en god nyhet. Och det är att jag nästan, bara nästan, är klar med oregelbundna verb i engelskan. Snart kommer äntligen ett av mina favoritämnen bli kul igen. Satt och skämtade lite med mamma om hur många regelbundna verb det egentligen finns i engelskan. De enda jag kunde komma på var jump, kill och det där fula f-ordet, inte så många alltså. Det här bara måste jag säga till min lärare! Då har hon inte så mycket att säga?
Men vi syns i nästa inlägg.
Puss!

Av milla cerne - 18 oktober 2015 22:57

Alla som har en blogg vet vad jag menar med bloggtorka och skrivkramp. Men här kommer några tips på vad du kan blogga om. :)
Listor
1. Favoritbloggar.
2. Favoritlåtar.
3. En blogglista.
4. Träningstips.
5. Vad kan man blogga om? :)
Åsikter
6. Vad tycker duom nya betygssystemet?
7. Mobilen, behövs den?
8. Skriv om näthat.
9. Skriv om racism.
10. Vad tycker du om att vi har kung i Sverige?
Guider
11. Smink/hår totorials.
12. Hur man får bort finnar.
13. Ett gott recept.
14. Hur man kommer ur ett dåligt förhållande.
Vardagsinlägg
15. Skriv kort om dagen.
16. Har du varit och shoppat? Visa lite bilder.
17. Gillar du att fota? Visa några bilder.
18. Dagens outfit.
Andra kul inlägg
19. Frågestund.
20. En tävling. Men tänk på att läsa igenom reglerna innan du gör något dumt. Det finns en hel del du behöver ha koll på.
Hoppas ni gillade inlägget. Puss och god natt!

Av milla cerne - 17 oktober 2015 23:30

Yes! Vi har vart på disco och jag var tvungen att fixa mig innan så jag fick låna smink av mina tjejkompisar. Men om jag nu inte har med mig eget smink, tror ni då att jag har med mig sminkborttagningsmedel? Nej självklart inte, och eftersom jag kom tillbaks till hotellrummet klockan halv älva, så hade alla mina kompisar gått och lagt sig. Hursom, jag ser ut som sju svåra år och det gör mitt rum också.
Men jag kanske ska berätta lite mer om discot. Det började med att de som ville fick uppträda. Jag skulle också uppträda, men de som höll i discot fullständigt sket i mig! Flera kom fram och sa till men de brydde sig inte. Men till slut fick jag iallafall uppträda. Jag typ inproviserade en spökhistoria. Det slutade med ett fejkat babbel om att jag hörde att ngn knackade på dörren? Ja några av mina kompisar SA iallafall att de blev rädda. Sen kom ngn kille fram till mig, som jag inte alls kände, och undrade var jag bodde. Undra vad han hade druckit...?
Men, det är ju rätt så sent så jag måste nog sluta skriva och gå till kojs.
God natt!<3

Av milla cerne - 16 oktober 2015 09:23

Yep! Idag är jag ledig från skolan och jag ska på ett idrottsläger. Vet inte om jag hinner blogga i morgon för det kommer bli en hetsig dag. Men jag ska försöka eftersom jag inte skrev ngt igår. Försöker ju uppdatera bloggen varje dag.

Av milla cerne - 14 oktober 2015 20:52

Min favoritlåt just nu!
http://youtu.be/n09oiii8hO4

Av milla cerne - 13 oktober 2015 17:04

Yes! De här har mamma beställt och nu entligen så har jag skorna hemma. Mamma är bäst!<3
Ja, idag så fick vi reda på att vi skulle ha ännu ett prov. Wohooooo! Och så slutade vi tidigare men jag glömde boka om taxin. Rolig dag! Men jag måste träna nu för jag glömde göra det igår.
Vi syns i nästa inlägg.

Skapa flashcards