Alla inlägg under oktober 2015

Av milla cerne - 2 oktober 2015 19:28

Hej! Hur är det med er? Tänkte ju ha en frågestund men som ni ser så kom inga kommentarer.
Men anyhow, jag sitter just nu i bilen på väg till Aspö, där farmor och farfar har sin sommarstuga. Ja, ni läste rätt, vi ska till deras sommarstuga. Ok vi ska väl
"Njuta av den fina hösten."
Och lägga på oss några hundra extra kilo iform av en jävla massa kakor. Ska bli riktigt mysigt! Jag hinner inte med idol, men det är ok. Med tanke på den nuvarande jurryn så gör det inget.
Men vi syns inästa inlägg. Kisses!<3

Q&a

Av milla cerne - 1 oktober 2015 20:36

Vet ni vad? Jag tänkte ha en q&a! Och ja, jag vet, jag fyllde ju i en blogglista för htvå dagar sen, men nu är det så att jag har extrem bloggtorka. Så bomba kommentarsfältet med era frågor så svarar jag på dem i morgon!
/M

Ovido - Quiz & Flashcards