Alla inlägg den 7 november 2015

Av milla cerne - 7 november 2015 18:27

Det är inte ofta jag skriver 2 inlägg om dagen, men jag måste ju ta igen min lååååånga bloggpaus på 2 dagar, så nu kör vi!Jag publicerade en lista på saker man kan blogga om för några veckor sen. Då hade jag själv extrem bloggtorka. Men det kanske ni märkte. Jag skrev det inlägget typ mitt i natten, och skriver jag ett inlägg efter klockan nio på kvällen, då har jag bloggtorka. Och det var ganska basic saker som rätt många skriber om. Men hhär kommer en lista på saker som jag inte ser så ofta på bloggar, och som verkligen botar din skrivkramp.
1. Fem bra saker om mig och fem dåliga saker om mig.
Läsarna får lära känna dig och du får ett extra inlägg. Inte bra.2 Wat's in my bag?
Populärt på youtube, men jag ser det aldrig på bloggar. Visa upp en bild på din väska och visa allt skräp du har i den.
3. Senaste Facebook-statusarna.
Dela med dig av några av dina senaste statusar och skriv lite kring. Dina läsare vill gärna veta vad som händer i ditt liv. Om du inte vet vad du ska skriva så kan det vara bra.
4. Nåt du verkligen stör dig på
Finns det nåt du verkligen hatar, eller bara stör dig på? Skriv om det. Behöver inte vara nåt stort alls.
5. Nåt/nån du saknar
Har ditt barn eller syskon flyttat hemifrån? Har din lärare slutat? Saknar du ditt gamla hus där du bodde för några år sen? Skriv om det.
6. En blogglista
Googla på blogglista så får du upp en massa kul. Och dina läsare får veta mycket om dig.
Hoppas ni gillade listan! Puss!<3

Av milla cerne - 7 november 2015 14:02

Hej bloggen!
How are you today? Sitter i bilen påväg till ett badhus. Där ska vi vara ett tag, sen åker vi till en födelsedagsfest. Min kusin har blivit 15 och min moster har blivit 44. Så idag sitter jag inte i sängen och ugglar med mobilen i handen haha.
Vad är era planer?

Skapa flashcards