Alla inlägg den 10 november 2015

Av milla cerne - 10 november 2015 22:27

Det är en tjej, (vi kan kalla henne Wilma), som ringer mig typ varje dag. Ringer hon inte så ska hon bomba mig med en jävla massa sms. Jag får aldrig vara ifred. Hon ska alltid prata med mig. Nu till exempel så ska hon störa mig med 700 sms i minuten när jag ska koncentrera mig på att skriva.
Ok? såhär började det. Jag och Wilma träffades på teater-lägret för några år sedan. Hon var verkligen trevlig. Jag skaffade Facebook och blev vän med henne. Sen frågade hon efter mitt nummer. Då började skiten. Hon ringde mig typ varje dag och jag kunde inte få stopp på det. Men för ganska så exakt en månad sen så började vi bråka. Hon sa att min kompis var äcklig, hon sa att jag var dum i huvet, men det värsta av allt, hon kallade en tjej för jävla fitta. Ok jag kände inte den där
"fittan"
så bra. Men jag vill inte vara kompis med någon som säger så om andra människor. Ok, hon är 11 år, men kom igen! Den typen av beteende hör hemma på dagis. Men på höstlovet var jag, (som ni vet), på teater-läger. Wilma ville bara glömma allt. Jag förstår henne, jag har också gjort dumma saker, och vet hur jobbigt det är att inte få nån andra chans. Men det hon gjorde på lägret, var helt enkelt att börja följa efter mig och prata på som om inget hade hänt. Jag ville inte såra henne, så jag bara accepterade det och låtsades som ingenting. Då började hon ringa ännu mer.
"Hon tycker det är ok att säga nedvärderande könsord till andra människor. Vad bra! Då kan jag ringa ännu mer. Visst, hon går i sjuan, men jag tror inte hon har nå plugg."
Vet, väldigt rörigt inlägg, men jag behövde bara skriva av mig.
Kram!<3

Ovido - Quiz & Flashcards