Alla inlägg den 19 november 2015

Av milla cerne - 19 november 2015 22:32

Hej bästa! Har ju inte berättat så mycket om mig själv på bloggen, förutom alla dessa störiga tags med typ samma frågor hela tiden. Ditt senaste sms? Favoritlåt? Vem är din förebild?
...And the list goes on. Men nu kör vi på med nåt annat. Jag tänkte berätta lite saker om mig själv, som inte så många vet. Vissa saker vet typ inte ens min mamma haha.
Jag älskar att sjunga. Ingen nyhet, men när jag ska sjunga låga toner så tittar jag alltid ner i golvet. Vet inte varför.
När jag köper typ ett armband eller en snygg väska, ja ni fattar, nån liten accesuar typ, så tänker jag alltid att jag ska ha det på mig varje dag för rästen av mitt liv. När jag glömmer det nån gång, då blir jag typ alltid så sjukt besviken på mig själv. Är jag ensam?
Jag går upp halv sju och somnar typ vid matbordet hehe. Sen i taxin när jag är framme vid skolan, då är det omöjligt att väcka mig.
Jag sminkar mig aldrig till vardags. Är alldeles för seg för det. Är jag den enda som skiter fullständigt i det?
Jag har en väldigt stark relation till min pappa. Vi kan typ prata om allt. Det är honom jag ringer när jag är ledsen. Det är honom jag pratar sex med. Med mamma kan jag knappt berätta hur skoldagen har varit haha.
Hoppas ni gillade inlägget. Puss!<3

Ovido - Quiz & Flashcards