Alla inlägg den 9 december 2015

Av milla cerne - 9 december 2015 19:04

Skulle tro att rätt många av mina läsare inte har köpt några julklappar. Men här kommer några tips på vad man kan köpa:
1. Dyrt men prisvärt, köp kläder. Vem blir inte glad av en ny tröja liksom? Men tänk på att fråga personens kompisar om storlek, om du inte själv har koll på det. Det kan bli så fel annars.
2. Också dyrt, men alla blir glada av det. Köp en bra bok. Jag lovar, alla blir glada när de får böcker.
3. Köp något köksredskap. Jag lovar, de behövs. I mean, hur många gånger har du inte önskat dig något till köket liksom?
4. Gooooodiiis! Det vill väl alla ha, eller? Jag önskar mig iallafall choklad. Det är dessutom billigt.
5. Köp en upplevelse. Nu vet jag inte hur det är med er, men jag skulle iallafall bli väldigt glad om jag fick biljett till Rihannas konsert i Köpenhamn till exempel. Köp en biobiljett, konsertbiljett, ett presentkort, u name it. Det kommer bli uppskattat.
Hoppas ni tyckte om mina tips! Kram!<3

Ovido - Quiz & Flashcards