Alla inlägg den 21 december 2015

Av milla cerne - 21 december 2015 20:24

Hej bloggen!
Idag så har jag varit i Lund och shoppat lite. Ok så det började med att jag och syrran tog bussen till en bondgård. Vi tänkte titta på djuren men typ alla djur var borta. Men vi köppte iallafall hem lite gotter därifrån. Sen så gick vi till Subway och åt lite. Sen så såg vi några kusiner gå förbi, så vi mötte upp dem utanför Subway. Sen skulle de till Donken. Jag och syrran hade ju redan ätit men vi följde med in för att chitchata lite. Sen så skulle vi shoppa lite, men det blev några timmar... Så jag kom hem för typ en timme sen.
Sen så har jag snackat lite i telefon med Wilma. (In fact I hate her.) Det är typ det jag har gjort idag. Nu ska jag lyssna ikapp på radio-julkalendern.
Kisses /M!

Skapa flashcards