Alla inlägg den 17 januari 2016

Av milla cerne - 17 januari 2016 22:15

Hej bloggen!
Idag så var jag, pappa, syrran, min yngsta kusin och hans pappa, altså min farbror ute och åkte skridskor. Har fortfarande på mig underställ haha. Men iaf... Vi åkte skridskor. Efter att vi hade åkt så var jag jättetrött och frös så mycket att jag knappt hade känsel i mina händer, men min kusin ville ändå att vi skulle till en lekplats och åka en sån där slänggunga, ni vet en sån där gunga som snurrar och som samtidigt åker upp och ner. Den här gungan var fullkomligt livsfarlig! Den gnisslade så in i helvete och jag var hela tiden rädd att den skulle brista och att jag och min kusin skulle ramla och slå oss. Usch!
Sen när vi kom hem så åt vi upp lite av vårt pepparkakshus. Det var verkliggen inte gott! Bara gammalt och dammigt. Men nu ska jag sova.
God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards