Direktlänk till inlägg 3 februari 2016

Skalbaggar i skolmaten, asså skärp er!

Av milla cerne - 3 februari 2016 09:05

Vi satt och åt, och så såg en kille vid mitt bord att det var en skalbagge i hans mat. Ja, det var skalbaggar i skolmaten igår. Fattar ni vad äckligt? Finns det kanske någon som jobbar på de där matleverantörerna som förstår att ni borde skärpa er? Hoppas det för vi är jävligt trötta på dålig mat nu!
Ja, jag vet, vi har det bra i Sverige som har gratis skolmat, men seriöst, kolla maten innan ni skickar ut den. Och alla vuxna som säger att vi ska vara glada vi får mat, ja det ska vi, men det är svårt att vara glad när det är djur i maten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milla cerne - 13 april 2016 15:45

Ja, Du läste rätt. Jag ska sluta med den här bloggen, för det är inte längre kul att blogga. Det var kul förr, men nu är bloggen bara ett måste, och så ska det ju inte vara, eller hur? Men tack så himla mycket för att ni har läst! Det betyder så ...

Av milla cerne - 11 april 2016 21:32


Det har verkligen inte varit någon bra dag idag. Jag har varit skittrött och alldeles borta. Usch! Men i morgon är jag ledig för jag ska till neurologen, så jag har iallafall möjlighet att vila. Näe, nu ska jag plugga, vare sig om jag vill eller ...

Av milla cerne - 9 april 2016 23:55

Är rädd för? Fulla människor. Älskar? Hjälpsamma människor. Hatar? Min jävla huvudvärk. Gillar? Godis. Ska? Snart gå och lägga mig. Har? Druckit för mycket kola. Så jag kommer nog inte sova så bra i natt haha. ...

Av milla cerne - 8 april 2016 18:15

Hej! Sitter just nu på tåget till växjö. Jag ska vara där över helgen och ha roligt,. Och vet inte, men hoppas, att jag hinner blogga i morgon. Sen kommer jag hem på söndagen. Och annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har helt enkelt haft ...

Av milla cerne - 7 april 2016 22:31

Dagen började halvbra. Jag gick upp en kvart för sent, bra där. Sen åt jag en alldeles för liten frukost, så mitt humör har inte riktigt varit på topp. Och det har varit en rätt jobbig dag, men jag har hunnit med en hel del, faktiskt. Nu på kvällen h...

Skapa flashcards