Alla inlägg under februari 2016

Av milla cerne - 20 februari 2016 19:38

Hej!
Idag har vi hämtat min syster i Lund och ätit lunch. Jag tog nachos med ost och kyckling. Det borde de lyckas med, tänker man, men icke sa Nicke. Maten var kall redan när jag fick den, och osten smakade ingenting. Sen, efter det åkte vi hem. jag städade mitt rum och fixade mig lite. Nu är jag på en födelsedagsfest och ska snart äta. Sen ska vi kolla på mello.
Kram!<3
Bild på min outfit:

Av milla cerne - 19 februari 2016 22:45

Har du något favoritnummer?
Ja, 6.
Vad var det senaste du åt?
Mintchoklad. Gud vad gott det var!
Vem var den senaste personen du pratade med?
Mamma.
Favoritprogram på tv:n?
Kollar nästan aldrig på tv, så jag vet inte. Tror nåt nyhetsprogram, eller nåt fånigt barnprogram som man kan sitta och fnissa åt.
Fem bästa serierna?
Kollar inte på serier.
Har du en bästa vän av det motsatta könet?
Nej, Rebecka är min bästa vän, men jag har väldigt bra killkompisar.
Gillar du att flyga flygplan?
Max två timmar, sen blir det tråkigt. Men flygrädd är jag inte, bara uttråkad när det inte finns nåt att göra.
Vilka är dina favoriträtter?
Pankakor, takos, pizza, kebab och hamburgare. Skräpmat forever!<3
Vad ser du fram emot härnäst?
Mello i morgon!
Inspiration från
nouw.com/klingjulia

Av milla cerne - 18 februari 2016 11:17

Två prov idag, ett i tyska och ett i kemi. Tyskaprovet skulle jag gjort förra veckan, men då var jag hemma med magont. Sen efter lunchen blir det prov i kemi. Usch! Och såklart ska vi ha matteprov i morgon...
Men jag säger som de vuxna:
"Var glad att du bara går på högstadiet. Det kommer bara bli värre."

Av milla cerne - 17 februari 2016 21:17

Läkerol. Vem klarar sig utan det liksom?
Läppsyl. Måste verkligen ha det i väskan. Mina läppar är så sjukt torra.
En tråkig bok. Min lärare bestämde att jag skulle läsa den, så det får jag helt änkelt göra, fast den är riktigt dålig!
Smoothie. Förutom att jag dricker ett glas smoothie varje morgon, så har jag alltid en flaska med mig i skolan. Väldigt bra när man är trött om dagarna.
Min laddare. Iphone har världens sämsta batteri!
Bild på min väska

Av milla cerne - 16 februari 2016 18:49

Hej!
Nu har jag bloggat i ett år! Just den här bloggen startade jag i augusti, men jag skrev mitt första inlägg på en annan blogg. Det skrev jag den 16e februari, efter skolan när jag väntade på taxin. Kommer så väl ihåg det! Det där ruset man fick när man tryckte på publicera. Sen dess har jag bloggat nästan varje dag. Det var, och är fortfarande, sjukt kul!
Dessa bloggar har jag haft:
nouw.com/millsi
millsi.bloggplatsen.se
milla.blogg123.se
Och efter några dagar med blogg123 så bytte jag till den här bloggen.

Av milla cerne - 15 februari 2016 22:46

Jag har försökt, det går bara inte! Jag förstår inte hur man kan må bra av att bli svettig! Jag gör inte det iaf. Jag vet, man måste träna för att må bra, men jag kan verkligen inte!
Ni som tycker det är så skönt efteråt, kan ni förklara varför?

Av milla cerne - 14 februari 2016 19:09

Hej! Vi har precis ätit middag så jag tänkte blogga lite. :)
Så vad har hänt nu då? Min morbror kom hem till oss igår och sov över. I morse åkte han hem igen. Sen så gick vi på nån grej där man kunde fika och träffa folk. Sen kom vi hem vid fem-tiden och nu har vi ätit kvällsmat. Nu ska jag kolla på Melodifestivalen på svtplay för jvi råkade missa det igår.
Kram och glad alla hjärtans dag!<3

Av milla cerne - 13 februari 2016 23:59

Jag såg nyss en debatt på svt om kinapuffar. Man skulle eventuellt ta bort en bild på en kines på förpackningarna, för att det kunde uppfattas som rasistigt. Debatten handlade om huruvida det här var racistiskt eller inte.
Jag blev upprörd när jag såg det! Vi snackar om förpackningen till godis. Är det något att diskutera? Vi har faktiskt riktiga problem här ivärlden, som t.ex att vi förstör vår planet så att vi snart inte kan leva här längre, och vi börjar snacka om choklad-förpackningar...

Skapa flashcards