Alla inlägg den 15 januari 2016

Av milla cerne - 15 januari 2016 21:15

Ingredienser:
3 dadlar
1 msk havregryn
4 rutor mörk choklad
En näve hasselnötter
En näve solrosfrön
Gör såhär:
1. Lägg chokladen i en skål och smält i mikron.
2. Häll i resten av ingredienserna och rör om med en sked. Du kan använda skeden för att hacka dadlarna.
3. Häll smeten i en fyrkantig form och ställ in i frysen. Ta ut formen efter en halvtimme och skär sedan ut mindre bars.

Av milla cerne - 15 januari 2016 07:44

Hej!
Idag så ska jag börja på ett projekt. Jag ska göra min egna dans på gympan! Jag har redan börjat planera, men vissa saker kan ju vara svårt när man inte ser. Jag vet ju inte om det blir snyggt eller inte, och man vill ju dansa snyggt inför sin gympalärare. Sen så ska jag till psykologen. Sen på kvällen så kommer min syster hem.
Igår gjorde jag förresten egna bars! Receptet kommer i eftermiddag.
Vi syns då. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards