Alla inlägg den 11 januari 2016

Av milla cerne - 11 januari 2016 23:14

Yes! Även om jag kom en kvart för sent, så klarade jag av skolan.
Det började med en lite korkad taxichaufför. För det första så tog det en evighet för gubben att förstå att jag klarade av att åka själv. Han trodde typ att jag skulle ha nån vuxen som hjälpte mig i bilen, alltså en som satt bredvid mig och hjälpte mig att hitta min väska och sånt, som jag verkligen inte klarar... För det andra så tog det jävligt lång tid att förklara för honom att nej, jag vill inte sammåka och komma för sent till skolan. Vet att det inte är chauffören som bestämmer sånt, men han kan ju snacka lite med de som bestämmer över turerna och vem som ska köra.
Sen efter den där gubben så flöt dagen på normalt. Vi började till exempel öva inför en turné som vi sjuor gör varje år. Ok för er som inte vet så går jag på en grundskola med musikinriktning, och varje år har sjuorna en turné i Skåne och Danmark där vi spelar låtar i olika stilar. Man har helt enkelt några konserter där man spelar och sjunger och visar upp sina talanger. Jag och några kompisar tänkte göra Gangnam Style. (stavning?) Håll tummarna!
Men det är typ det jag har gjort idag. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards